zondag 6 mei 2012

Hoe fout echt leuk kan zijn


 Het was dat ik hem had geboekt via Groupon. Geboekt omdat we een paar maanden geleden  in Belgie ook ge-mini-golfd hebben en dat het best leuk was. En omdat diezelfde avond de Groupon verscheen. Voor $ 24,- met zijn vieren mini-golven bij adventure Vulcano-Golf. 

Het viel nog niet mee, de juiste golfbaan zoeken. Congo-golf, alligator-golf, je wordt hier helemaal doodgegooid met golfbanen. Gemaakt van purschuim, kippengaas en verf hebben ze de meest fantastische bouwwerken gecreëerd waaromheen mini-golf baantjes liggen. De vorige keren  hard om gelachen, nu stonden we er zelf op en hebben we nog harder gelachen. Met zijn vieren hebben we heel veel plezier gehad in de brandende hitte.  Tim hield het na de eerste 18 holes al voor gezien,  maar het meekijken vond hij al leuk. Maud ging, fanatiek als altijd, tot het uiterste. Zelf maakt het me niet zoveel uit wie wint, zolang ik maar niet verlies..
De hele middag op de golfbaan, kan ik dat ook eens zeggen, en het is goed bevallen. Er zijn hier winkels die speciale sets verkopen voor deze sport. Zal ik dan toch? Nee, laat maar…
De rest van de avond in het zwembad en aan de Barbecue, er stonden weer heerlijke chickenwings in Jack Daniels marinade te badderen in de koelkast. Morgen is het de laatste dag alweer van onze vakantie. Normaal gesproken ben ik blij als ik terug mag. Of beter gezegd, ben ik niet zo verdrietig als de vakantie over is. Nu wel. Wat een prachtige tijd hebben we hier en wat is het goed vertoeven hier.  Ik weet in ieder geval weer waarvoor we kunnen gaan sparen.











2 opmerkingen:

  1. jammer dat het morgen alweer de laatste dag is.
    Gek he? ik had het ook altijd dat ik wel weer blij was om naar huis te gaan.
    Met de vakanties in Florida helemaal niet.
    Er is dan ook zo veel te zien en te doen en daarbuiten is het weer natuurlijk heerlijk.
    Geniet in ieder geval van die laatste dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt omgevlogen, maar jullie hebben wel een heerlijke tijd in Florida.
    Leuk om jullie verslag mee te lezen, geniet van jullie laatste dag. Dan zijn wij aan de beurt, :-)
    Wij vliegen vrijdag naar Miami..

    BeantwoordenVerwijderen