dinsdag 8 mei 2012

Prachtig, gratis WIFI!


Toch nog even een berichtje. Mooi namelijk, dat gratis Wifi dat op Amerikaanse luhthavens WEL wordt aangeboden. We zitten te wachten bij gate B1 na een vlotte procedure bij het inchecken. De speciaal geregelde kindermaaltijden die op de heenweg niet beschikbaar waren, waren er nog niet. De stewardessen hebben blijkbaar niet goed genoeg hun best gedaan. Jawohl, het zou geregeld worden, maar vraag het bij het inchecken nog maar voor de zekerheid na. Dus niet. Fijn hoor, daar heb ik twintig minuten voor aan de Air Berlin servicedesktelefoon gehangen a.d. 50 cent per minuut. Dikke fail air Berlin!
Daarna door de security waar we door een stelletje chagrijnen als ware Jerries werden behandeld. Doorlopen! Snel, Kinderen opstaan. Ik kreeg te horen dat mijn rugtas op de band moest terwijl er nog helemaal geen plek was. Dat soort zaken. Beetje jammer.
De reis hier naartoe verliep soepel, afgezien van vallende DS pennetjes en eruit schietende goldcards. Even gestopt bij IHOP, Cracker Barel lag niet op de route, voor een ontbijt en rap weer verder. Nog een uurtje wachten tot het boarden en dan 9 uur vliegen. Gelukkig zitten we allemaal naast elkaar, al weet ik niet of ik dat morgenvroeg om 0700 zal bevestigen.
Tot schrijvens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten