zaterdag 14 april 2012

zelfstandig ondernemer op vakantie....

Ik kwam er vandaag achter dat het wellicht niet de meest geschikte tijd is om op vakantie te gaan. Zoals sommigen weten heb ik een eigen bedrijf. Via de webwinkels www.zouttherapie.nl en www.zorgvoorthuis.nl verkoop ik medisch gerelateerde producten voor de thuissituatie.
Afgelopen week heb ik hiervoor voor het eerst offline een advertentie geplaatst. In de Story staat een artikel over de Dry Salt Inhaler. Hierdoor is de verkoop aardig toegenomen. Maar hoe moet dat nu de komende weken? Gelukkig heb ik iemand gevonden die dit voor mij gaat regelen (HAns bedankt!). Ik moet vanuit de States de bestellingen controleren, etiketten klaarzetten en doorgeven wat naar wie toemoet. Hans stuurt dit vervolgens op. Ik denk dat het allemaal goed komt. Maar dat betekent wel dat ik een enorme voorraad aan producten gereed voor verzending moet zetten. De afgelopen dagen hebben we, alhoewel, voornamelijk Marcha, hard gewerkt om deze voorraad klaar te zetten.
Soms verlang ik wel terug naar de tijd van loondienst. Je collega's tot ziens wensen en de deur achter je dicht trekken om vervolgens na enkele weken rust terug te komen en een volle email box aan te treffen.

Voor de vakantie staat alles klaar. De electronica is opgeladen, de stekkers en stekkerdozen en alles zit geprint en wel in de map. Gisteren alle toegangscodes ontvangen van de villa, de toegangspoort en WIFI dus dat komt helemaal goed. De koffers staan klaar, ik denk dat ik die zometeen maar gaan inpakken, al zullen ze tamelijk leeg zijn op de heenreis.

Tot binnenkort voor het verslag van de reis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten